Stavba obchvatu se posunula vpřed
Stavbu chrudimského silničního obchvatu charakterizovaly v uplynulém měsíci tři podstatné momenty. Prvním z nich bylo dokončení betonáže mostního tělesa estakády. Pokračovala také intenzivní výstavba vozovky ve směru od Medlešic a u Vestce stavbaři bagrovali zeminu a zvětšovali výškový profil podjezdu pod mostem.
Ještě do pátku 27. března to vypadalo, že jaro otevírá dokořán dveře, avšak s blížícím se dubnem postupně přebralo vládu aprílové počasí. V posledním březnovém dnu zažili stavebníci čtyři prudké změny počasí jen během dvou hodin, a to ještě na každém místě jiné. V úseku u Medlešic tehdy chumelilo, na estakádě pršelo a mezi kapkami proletovaly sněhové vločky, od mostu v úseku Chrudim – Topol intenzivně pršelo a na silnici 1/17 směřující na Hrochův Týnec svítilo sluníčko.
Přes rozmary počasí ale stavba dál běží očekávaným tempem. Například 12. března bylo vybetonováno poslední pole údolní estakády a po polovině března byla napnuta ocelová nosná lana v jeho útrobách. Celková délka tohoto nového údolního přemostění překonávajícího u Vestce řeku Chrudimku i železniční trať činí úctyhodných 556 metrů.